06/05/2024

Zdá se, že Česká spořitelna řeší nemalé problémy, které jsou dlouhodobějšího rázu. Bohužel se ukazuje, že se řešení příliš nedaří a klienti si tak stále častěji musí stěžovat. Tentokrát přitom nejde o podivně nastavené finanční produkty nebo přepálené poplatky.

Přemýšlí o odchodu

Kritika směřuje na něco, co mělo být výkladní skříní České spořitelny a na čem hojně zakládá svůj marketing a koneckonců i budoucno. Jde o internetové a mobilní bankovnictví George. Zdá se, že po technické stránce zdaleka nefunguje tak, jak by mělo a jak by klienti mohli očekávat.

Vážení, aplikace George už je neúnosná. Kromě toho, že po sloučení s klíčem neustále padá a realizace platby nebo přihlášení do služeb přes BankID trvá klidně i 10 minut (když nepočítám občasné vynucené znovupřihlášení, pak je to delší), tak máte každou chvíli výpadky,” napsala na facebookovém profilu banky Jana Chržová. “Jsem stálá klientka České spořitelny, ale tohle mě donutilo začít přemýšlet o změně. To opravdu nejste schopni zprovoznit něco stabilního?

Dodala také, že používá i další bankovní aplikace, jako je ČSOB nebo Raiffeisenbank, kde prý všechno funguje naprosto bez problému. Podobných příspěvků lze dohledat celá řada. Stížnosti se přitom opakují. Jde buď o kompletní výpadky funkcionalit mobilního bankovnictví nebo to, že funguje velmi pomalu, a to tak, že se s ním prakticky nedá pracovat.

Nelze nic poslat

Česká spořitelna v odpovědí pracovních klientského centra připouští, že tyto problémy eviduje a vždy žádá o trpělivost. Jak se ale ukazuje, zákazníci toho začínají mít skutečně plné zuby. “Už je to fakt moc. Také mám účty i jinde a nestává se to a dnes opravdu nutně potřebuji posílat platby a nemám na to nervy. S takovou se brzy rozloučíme,” napsala další klientka.

Čtěte také: Česká spořitelna vyběhla s klienty. Bankéř už to nevydržel a všechno prozradil

Česká spořitelna přitom klienty do využívání George doslova tlačí. Navázala na něj výhodnější úročení spořicího účtu a také zpoplatnila potvrzovací SMS zprávy. Potvrzení transakcí je tak třeba dělat přes aplikaci, přičemž lidé si často stěžují na to, že se příslušný proces vůbec neaktivuje.

Foto: Shutterstock

10 názorů u článku “Potíže České spořitelny jsou stále větší. Klienti už si masově stěžují, tohle nemá obdoby

  1. To není vůbec pravda. Jsem klientem spořitelny už desítky let a s jejich službami jsem spokojený. A co se týče George, v porovnání s jinými bankami je tento systém velmi přehledný a uživatelsky příjemný. Vůbec žádné problémy jsem nikdy nezaznamenal a to ho používám i několikrát denně.
    S čím naopak spokojen nejsem, je váš server, kde neustále za každou cenu skandalizujete.

  2. Mi George funguje, jak má. Používám 11 bank, včetně bankovnictví, Česká spořitelna bych řekl, co se týká funkčnosti, přehlednosti a komplexnosti v první třetině. Jsou jiné, které nebudu jmenovat, kde bych nebyl, nemít tam výhody. Taky ale nejsou hlavní bankou…

  3. Nevím ale nic z toho co se popisuje že padá a podobně internetové bankovnictví se mi za celou dobu i po sloučení nedařilo nasimulovat ani jednou. Bankovnictví funguje bez problémů bankovní identita taky a toto používám denně

  4. Já používám internetové bankovnictví bez problémů a jsem moc spokojen. Ji

  5. Bankovnictví funguje, žádný problém nemám, pokud je nějaká odstávka, je to řádně oznámeno, kdy a kolik hod tato služba nepůjde. Nedám na Českou sporitelnu dopustit, jsem velmi spokojená.

  6. Je to vážně bída. V posledních měsících se to skoro nedá používat

  7. Přesně z toho důvodu jsem z České spořitelny odešla. Potřebuju bankovnictví využívat, kdy potřebuju já, a ne kdy zrovna funguje. Jasně, každá banka má někdy výpadky, ale co je moc, to je moc.

  8. Nejsem už nejmladší. Klientem České spořitelny jsem opravdu hodně let, a to velmi spokojeným. S Georgem problémy nemám a potíže z komentářů nechápu. Zřejmě některé zaskočilo sloučení s klíčem. Podle mého to však znamená jen zjednodušení. Rozhodně bych neměnil.

  9. Z ničeho nic mi přestal fungovat George. Prý mé zařízení nesplňuje bezpečnostní požadavky aplikace. Po 10 letech stálého používání. Musela jsem aplikaci odinstalovat a nainstalovat znovu. Tím jsem přišla o biometrické přihlašovací údaje. O heslech ani nemluvě 🤔 nechápu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *