Poláci mají důvod k oslavě, neboť polský offprice, řetězec HalfPrice, právě otevřel svou největší prodejnu ve střední Evropě. Tato událost způsobila ranní šílenství mezi zákazníky, a to díky slevovým kuponům a výhodám, které HalfPrice nabízí. Proč se tento koncept obchodu těší tak velkému zájmu?
Historický okamžik na Václavském náměstí
V Praze, na Václavském náměstí, se odehrál historický okamžik, kdy polský řetězec HalfPrice otevřel svoji největší prodejnu ve střední Evropě. Již před samotným otevřením obchodu se před jeho vchodem tvořila dlouhá fronta nadšených zákazníků, kteří chtěli využít jedinečné nabídky. Akci moderoval známý moderátor Petr Říbal, který patří mezi tváře rádia Evropa 2 a Snídaně s Novou.
Historicky prvních sto šťastlivců, kteří dorazili na místo před otevřením obchodu, obdrželo poukázky na nákup v hodnotě 500 korun. S nadšením, očekáváním a zvědavostí čekali na okamžik, kdy budou moci prozkoumat tuto ohromnou prodejnu.
Oblečení za snížené ceny
HalfPrice se specializuje na prodej značkového oblečení za snížené ceny. Poláci, kteří na český trh vstoupili poprvé v roce 2021 otevřením pobočky v OC Harfa v Libni, rychle získali srdce českých zákazníků. Již od té doby ukázali, že jsou pro český trh důležití a otevřeli další prodejny v různých částech země.
Slova řetězce potvrzují, že zájem o jejich produkty stále stoupá. Aktuálně provozují několik obchodů v Praze a další v různých českých městech. Od února do dubna letošního roku dosáhli celkových tržeb v Česku ve výši 63,6 milionů korun, což je významné zvýšení oproti předchozímu roku, kdy činily tržby kolem 19 milionů korun.
Joanna Czyżewska, obchodní ředitelka HalfPrice, sdělila serveru PrahaIN.cz: “S Prahou jsme velmi spokojení, čeští zákazníci mají rádi offprice věci a máme s nimi dobré zkušenosti. Rádi objevují nové věci.”
Větší než kdykoli předtím
Nový obchod na Václavském náměstí má impozantní rozměr. S plochou 5 500 metrů čtverečních a čtyřmi patry. Tato prodejna se stala nejen největší prodejnou HalfPrice v České republice, ale také v celé střední Evropě, předčí dokonce i obchody ve Varšavě.
Joanna Czyżewska dodává: “V Praze je hodně turistů, kteří prochází Václavským náměstím, a jsme hodně zvědaví, jaký bude zájem. Doufáme, že i Pražané budou mít zájem o tento obchod. Vidíme výhodu ve strategickém umístění obchodu.”
Sbírání usměvavých momentů a zábavy
Mnoho turistů, kteří procházeli Václavským náměstím, se zastavilo a projevilo zájem o nový obchod. Někteří si dokonce vzali poukázky na nákup vícekrát, což vyvolalo humorné reakce a zároveň ukázalo, jak velký zájem panuje o produkty HalfPrice.
HalfPrice se tak stává důležitým hráčem na trhu se značkovým oblečením v České republice a přináší zákazníkům možnost pořídit si kvalitní oblečení za výrazně nižší ceny. Tato událost je jasným signálem o sílícím trendu hledání cenově výhodných nákupů a touze po kvalitním zboží.
Foto: Shutterstock, zdroj: HalfPrice, mistoprodeje