Sázet neustále na jednu kartu se nemusí vyplácet. Aktuálně se o tom hořce přesvědčuje televize Prima, která řeší sérii nezdarů, a tak doufala, že obnovená spolupráce s oblíbeným šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem jí přihraje nějaké ty diváky zpět.
Největší propadák Pohlreicha
Nic nemohlo být vzdálenější pravdě a dalo by se na to použít i další rčení o tom, že když dva dělají totéž, není to vždycky totéž. Prima tentokrát vsadila na zdánlivou jistotu, vlastně hned několikanásobnou. Její nový pořad Česko na grilu totiž víceméně vychází z formátu hojně sledovaného Masterchefa, ale navíc ještě cílí na v Česku tolik populární grilovačky. Ke všemu to ještě zaštiťuje právě Zdeněk Pohlreich, kterého má český divák ve velké oblibě.
Na papíře to vypadá jako projekt, který nutně musí přilákat milionové publikum. Cokoliv pod tuto hranici by mělo být považováno za neúspěch, obzvlášť když takový pořad nasadíte do nejlukrativnějšího vysílacího času, a to na sobotní večer od osmi hodin.
A jak to dopadlo? Světe div se, ale je z toho absolutní propadák, jaký televizní historie jen tak nepamatuje. Už první díl pořadu Česko na grilu, na který Prima masivně lákala v reklamní kampani a kde se diváci měli s novým formátem seznámit, naznačil, že tady je něco špatně. Sledovalo ho pouhých 333 tisíc diváků starších 15 let.
Prima opět selhala
Pokud snad někdo doufal, že se od tohoto čísla pořad odpíchne k lepším zítřkům, musel být o tomto víkendu zklamán. Diváky totiž evidentně nezaujal a druhý díl jich sledovalo pouhých 196 tisíc. Teď už se dá očekávat, že bude mít pořad strmě sestupnou tendenci a jednoznačně lze označit za průšvih.
“Zdeňka mám fakt rád, ale poslední dobou vleze do každé hlouposti, která přinese nějakou kačku. Ano, šéfe! byl formát, který mu seděl, no a pak už to šlo od desíti k pěti. No a tohle je absolutní dno. Tuctová soutěž bez nápadu, špetky inovace, bez jediné vteřiny nějakého napětí,” uvedl jeden z recenzentů na serveru ČSFD, který pořadu udělil jednu hvězdičku.
Pravděpodobně dojde k tomu, že ho Prima bude muset z lukrativního vysílacího času přesunout někam na všední den od deseti hodin, kde dojede první sezóna a tím se nad ním zavře voda. Jen pro srovnání, Nova se svým Superlovem zaznamenala v sobotu 900 tisíc diváků. Také žádný šlágr, ale je to skoro pětkrát více než konkurence, s níž by měla hrát vyrovnanou partii.
Čtěte také: V Česku začala vysílat nová televize pro všechny. Češi slaví, na Novu a Primu už nikdo nekouká
Prima si tak po naprosto zpackaném seriálu Eliška a Damián připisuje další blamáž. Ukazuje se přitom, že jedna z jejích hlavních tváří, Zdeněk Pohlreich, se dost možná divákům přejedla a přestává fungovat. To není dobrá zpráva ve chvíli, kdy se chystá další série Ano, šéfe, která by měla být opět jedním z hlavních taháků televize.
Foto: TV Prima
Od kdy je 900 tisíc 5x víc než 333 tisíc?
Zajímalo by mne, jak se dopracovali k počtu 333 000 diváků a hlavně jak zjistili, že je jim víc jak 15 let? 🤣
I když ano, Polreich je sice známý kuchař, ovšem to jeho namyšlené vystupování i v tom “Ano, šéfe!” už taky i odradilo spoustu diváků.
A řada jeho receptů je aplikovatelná jen u omezeného množství majetnějších diváků. Četl jsem i o předraženém podniku s jeho jménem někde v Praze.
A Adriana má pravdu, že 900 opravdu není pětinásobek 333! Autor, jak napovídá jeho jméno, zřejmě až příliš bujaře oslavil “Mezinárodní den mrkve”, který připadá právě na 4.dubna!
Někdo holt “pod vlivem” ztrácí i schopnost vypočítat vcelku jednoduchý příklad dělení, jaký by měl zvládnou už školák na 1.stupni ZDŠ!🤔😉
Počet sledujicich se zjišťuje snadno, protože digitální vysílání.
5 násobek je ok, protože je zřejmé, že je řeč o sobotě kdy byl vysílán druhý díl (190×5 je 950)
Oblíbený šéfkuchař Zdeněk Pohlreich? To už dávno neplatí. Jsou mnohem lepší.
Pěkný den, a kdo se o víkendu kouká večer na televizi ? 🙂 to vymyslel trouba tenhle čas. Viděl bych to vysílání na čtvrtek večer ,vpátek si nakoupit a o víkendu ugrilovat