19/09/2024

Tuzemské banky se snaží své klienty převelet do internetového a mobilního bankovnictví. U některých je to velmi logické, protože prakticky nemají kamenné pobočky. U dalších to ale působí poněkud úsměvně, když mají tolik poboček, kolik mají. Takovou bankou je Česká spořitelna, která nedávno opět navyšovala poplatky za úkony prováděné na pobočkách.

Klienti jsou nespokojení

To ovšem není zdaleka jediné negativum potenciální návštěvy klienta u pracovníka na přepážce. Nelze se přitom lidem divit, že chtějí své finance řešit s reálným člověkem a vyslechnout si třeba jeho názor, než se o těchto záležitostech bavit s umělou inteligencí, což je dnes obrovský trend, který však zatím vede hlavně k nespokojenosti zákazníků.

Jak teď ale Česká spořitelna začala své pobočky organizovat, to je opravdu na pováženou. “V České spořitelně zrušili lístečkový systém, takže tu stojí sice jen 10 lidí, ale organizuje to nějaká hosteska a všichni jsou úplně rozzuřený,” popsal svou návštěvu banky Ondřej Tesárek.

Velkým nešvarem je především jednání s klienty, které připomíná chování pracovníků banky z minulého režimu. “Hosteska (asi bankéřka) nejdřív seřve každého, kdo hledá lísteček a pak zopakuje, že jsme si měli domluvit schůzku předem,” říká dále Tesárek. “Nemohu dávat pozor na syna protože nemám lísteček a musím hledat očima někoho, kdo se mě chopí.

Služby nejsou moc dobré

A tak to dopadá, když se doposud vcelku fungující organizaci na základě lístečků rozhodne někdo za každou cenu změnit, ale nemá k tomu odpovídající schopnosti. “Tahle firma připomíná podvod, kde reálně nejde ukončit smlouvu,” opřel se Tesárek tvrdě do České spořitelny.

Čtěte také: ČSOB naštvala klienty. Pořádně napálila poplatky, už to přehání

Tato banka přitom v poslední době opravdu nemá na růžích ustláno. Jakkoliv se snaží prostřednictvím svých reklam působit moderně a proklientsky, reálně od ní dostanete často padající a nefunkční internetové bankovnictví, neochotné pracovníky na pobočkách a maximalizované poplatky.

Foto: Shutterstock

2 názory u článku “Česká spořitelna vyběhla s klienty. Takové jednání se jen tak nevidí

  1. V dnešní době není potřeba vůbec chodit na pobočku. Já osobně považuji u České spořitelny za výhodu, že po internetu lze vyřídit snad úplně všechno. Manželka má konkurenční banku a u několika případů, co já jsem snadno vyřídil přes bankovnictví, tak ona na tu pobočku musela. Pokud někdo neovládá PC, je opravdu lepší zavolat a domluvit si schůzku a vyhnout se zbytečnému čekání.

  2. Já zase považuji za nešvar a druhý extrém, že mě pobočka jednou do roka zve na pohovor, i když tam nic nemám. Prý kvůli udržování osobního styku s klienty. (⁠•⁠‿⁠•⁠)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *