Obchodní řetězec Billa prochází radikální proměnou, která nenechá nikoho chladným. Nová identita se nese v duchu moderních trendů a klade důraz na zdravý životní styl a přírodní design. Čekají nás zbrusu nové prodejny, logo i slogan.
Zelená je nová žlutá
Primární barvy Billy se mění. Červená ustupuje do pozadí a na scénu přichází žlutá a bílá v kombinaci s dřevěnými prvky v barvě břízy. Nové logo je minimalistické a elegantní, zbavené rušivých elementů. Pilotní prodejna v Říčanech u Prahy už dává tušit, jak budou vypadat všechny prodejny v budoucnu.
Nová Billa, nový slogan
S novou identitou přichází i nový slogan: To dobré začíná u nás. Billa se chce prezentovat jako partner pro aktivní rodiny, kterým záleží na budoucnosti a chtějí ji zlepšovat.
Cílem Billy je nabídnout zákazníkům ještě lepší sortiment, intuitivní uspořádání regálů, výhodný poměr ceny a kvality a celkově pohodlné nakupování. Změny se dočkají i věrnostního programu.
Foto: Shutterstock
Ambiciózní plány do budoucna
Billa letos plánuje v Česku otevřít až 14 nových prodejen a do roku 2028 jich chce mít celkem 80. Současně bude pokračovat v rekonstrukcích stávajících prodejen a rozšiřovat závozové oblasti e-shopu, který si za půl roku od spuštění získal více než 100 000 zákazníků. Celkové investice do rozšiřování a modernizace prodejní sítě letos dosáhnou téměř dvou miliard korun.
Proměna Billy je odvážný krok, který vzbudil velký zájem veřejnosti. Češi si kladou otázku, zda se řetězci podaří naplnit ambiciózní cíle a stát se skutečným partnerem pro zodpovědný a zdravý životní styl. Jedno je ale jisté: Billa se nebojí jít do rizika a měnit se v souladu s trendy a potřebami zákazníků.
Foto: Shuttersticjm zdroj: Zboziaprodej, Billa