21/11/2024

V srdci Evropy, kde automobilová kultura odráží bohatou historii a inovace, čelí Škoda Auto výzvě, která překračuje hranice tradiční automobilové výroby. Je to elektromobilita. Už několik dekád hrdě zastává prvenství na domácím trhu, nyní však na obzoru rychle narůstá konkurence.

Vzestup elektromobilů

V posledních letech byla Škoda Auto svědkem dramatické změny, kdy tradiční vozidla na fosilní paliva ustupují inovativním elektrickým automobilům. I přes přidávání elektromobilů do svých řad byl počáteční přechod pomalý. Vedoucí postavení v automobilovém průmyslu ztrácí na úkor značek jako je americká Tesla. Ta totiž sází na budoucnost bez emisí a představuje sofistikované technologie a software, o kterých mohou jiní výrobci zatím pouze snít.

Škoda a elektromobilita

Jak světové trhy směřují k elektromobilitě, Škoda Auto musí rychle reagovat. Daří se jí závod s časem? Konkurence, včetně Tesly, má několikaletý náskok a na českém trhu dokonce předčila Škoda Auto v počtu registrací svého modelu Y oproti modelu ENYAQ iV. Dohánění této technologické propasti je pro Škodu skutečnou výzvou.

Foto: Freepik

Škoda Auto inovuje nebo stagnuje?

I když Škoda Auto operuje ve stínu mateřského koncernu Volkswagen, očekáváme, že v nadcházejících letech představí několik nových elektrických modelů. Tyto kroky mohou odhalit, zda má stará dobrá škodovka stále co nabídnout v rychle se měnícím automobilovém průmyslu. Ačkoliv dominance Tesly zatím převládá, nové modely Škody Auto mohou posílit její postavení a ukázat, že adaptace a inovace jsou klíčem k přežití.

Foto: Freepik, zdroj: iDnes, Aktualne, Tesla

8 názorů u článku “Škodovky už nechtějí ani Češi. Automobilku doma rychle předbíhá konkurence ze zahraničí

  1. Cenová politika Škody nereflektuje realitu. Zbláznili se. A dojedou na to a ani Tour de France jim nepomůže. Chtěli změnit vnímání značky a zmenili jen prodejnost 🙂

  2. :-))) co to je za elektrokecy? Jak všichni vidíme, prodeje i celý elektrobyznys jde do kopru, ekonomiku ani techniku nelze ohýbat dotacemi do nekonečna…

  3. Těžko koupit škodovku, když místo budíků je šmatladisplej, motor hodili přes palubu už před léty a co se týká ekokurvítek tak si dali za cíl dohnat a předehnat. Auto na baterky a nebo s motorem ze sekačky za cenu diamantového náhrdelníku mhoho zákazníků neosloví.

  4. Není se čemu divit !!! Škodovka se raději zaměřila na zahraniční klientelu. Vyvážela a lezla do zadku mimo republiku a domácích klientů si nevážila. Nasolila jim takové ceny za které si mohou raději pořídit něco kvalitnějšího a s lepší výbavou.

  5. No to je snůška fabulací a nesmyslů! Škoda jde do kopru právě pro to, že vsadila hlavně na tu EU šílenost elektrošmejdů tlačených na sílu bez ekonomického smyslu !Dále pak nesmyslně předraženými cenami svých modelů ,jenž jsou v mnoha případech stejné či dokonce i vyšší než u prémiových značek.

  6. Pod toto se klidně podepíšu. Škodovky jsou předražené krámy!! Nic extra za tyhle nehorázné ceny nedostanete.

  7. Pár postřehů:

    1) výroba baterií je brutálně neekologická
    2) elektromobily jsou předražené
    3) dojezd elektromobilů stojí za starou belu (pročpak asi existují hybridy, které dojezd uměle navyšují)
    4) kapacita baterii velmi rychle klesá
    5) baterie jsou extrémně drahé (stojí více než polovinu ceny vozu) a také jsou těžké
    6) likvidace, nebo recyklace baterii bude neekologická
    7) už teď je jasné, že první majitelé budou mít potíže ojetý automobil s opotřebovanou baterií po pár letech používání prodat….
    8) opět je Evropa “papežtější” než zbytek světa….

    Neříkám tím, že elektromobilita není cesta, ale dokud se nevyřeší trvalý zdroj energie v autě, je ekologičtější cesta vodík…. (odpad jen voda a výroba elektrolízou. Mimochodem, co se stalo s novým motorem Enigma-1? Proč se o něj Škoda nezajímá? V kombinaci s vodíkem by to mohlo být zajímavé řešení….)

  8. Celým článkem se jako rudá nit táhne jeden argument = “trh chce elektromobilitu, Škodovka ji nestíhá, Tesla vede, protože má nedostižnou technologii a soft, o jakém se konkurenci ani nesní”. Neboli lež od začátku až do konce. Elektromobilita je výmysl vnucovaný společnosti z Brusele, Tesla je odpad svojí NEkvalitou nedosahující ani korejských značek, její SW uměle majitelům degradující vlastnosti auta je taky spíš zlým snem každého automobilisty. A že Škodovka nestíhá vyrábět? Čí jsou potom ty “enyjáqy” po stovkách vyrovnaný na odstavných plochách a stojící tam řadu měsíců, aniž by o ně kdokoliv z potenciálních zákazníků projevil zájem? Že by Tesly? Elektromobily nikdo nechce, adpoň ne při současném stavu technologií a elektromobilní logistiky, to si jen vymaštění politici vymysleli, jak ještě víc ožebračit lidi už tak ždímaný ekonomikou radši podporující mušlimáckou vraždící pakáž!!!! Hnus!!!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *