03/05/2024

Bankovní scéna se v České republice opět rozvíjí a tentokrát to znamená výraznou změnu v distribuci finančních produktů. Moneta Money Bank, jedna z předních bank na trhu, oznámila, že ukončuje spolupráci s externími finančními zprostředkovateli. Zároveň se soustředí na posílení své online distribuce a vlastních poboček.

Návrat k základům: Moneta mění svůj přístup

Moneta Money Bank, považovaná za digitálního lídra na českém bankovním trhu, přichází s revizí své strategie. Rozhodla se ukončit spolupráci s externími finančními zprostředkovateli, aby se mohla plně soustředit na rozvoj svých vlastních kanálů distribuce. Tato změna reflektuje bankovní sektor, který se stále více orientuje na online prostředí a snahu o maximalizaci efektivity.

Konec éry zprostředkovatelů: Proč Moneta mění směr?

Důvodem k ukončení spolupráce s finančními zprostředkovateli je především snaha Monety o optimalizaci svého obchodního modelu. Mluvčí banky Zuzana Filipová zdůrazňuje, že Moneta disponuje širokou škálou produktů a služeb, které dokáže nabídnout přímo online. Tímto krokem banka reaguje na rostoucí poptávku klientů po digitálních kanálech a zároveň se snaží zefektivnit svou distribuční síť.

Svévole klienta: Představa o digitálním bankovnictví

Moderní klienti vyžadují pohodlný a rychlý přístup k bankovním službám. S rostoucím využíváním mobilních zařízení a internetu se stává online bankovnictví stále atraktivnější volbou. Moneta reaguje na tuto poptávku tím, že přenáší své služby a produkty do online prostředí, což umožňuje klientům pohodlně nakupovat a spravovat své finance odkudkoli a kdykoli.

Foto: Shutterstock

Reakce trhu: Co říkají finanční zprostředkovatelé?

Ukončení spolupráce Monety s řadou finančních zprostředkovatelů vyvolává různé reakce. Zástupci zprostředkovatelských společností jako Gepard Finance, Golem Finance nebo Broker Consulting potvrzují přijetí této změny. Pro některé z nich je to příležitost k přehodnocení strategie a hledání nových možností spolupráce.

Směřování k digitální budoucnosti

Moneta Money Bank se rozhodla vydat novou cestou a posílit svou online strategii. Ukončením spolupráce s finančními zprostředkovateli reaguje na aktuální potřeby trhu a sleduje trend rostoucí digitalizace. Tímto krokem se banka připravuje na budoucnost, kde bude mít online distribuce klíčovou roli v poskytování finančních služeb.

Foto: Shutterstock, zdroj: Seznamzpravy, CASF

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *