05/05/2024

Zákazníci v České republice už mají podle všeho dost toho, jak k nim velké obchodní řetězce přistupují. A to sice tak, že jim mohou prodat doslova všechno, a to navíc ještě za přemrštěné ceny. Situace dospěla již do takového stádia, kdy se lidé na konto jednotlivých řetězců začínají ozývat, když se jim něco nelíbí.

Prezentují se jinak

V poslední době to hodně schytává například Billa, která si to za rámeček rozhodně nedá, jelikož její marketingové oddělení by potřebovalo prezentovat něco úplně jiného, než každou chvíli stahovaný produkt z prodeje. A to kompletní rebranding prodejen, které by teď měly vypadat ještě prémiověji než doposud.

Jenže co je to platné koukat se na hezké prodejny, když zboží, které se v nich prodává, nestojí ani za starou belu. “Popravdě, to co teď předvedli s tou šunkou, mě od dalších nákupů tady odrazuje. Vůbec nechápu, co si to dovolují. Tak buď chci být kvalitní obchod nebo šejdíř, který se pokouší prodávat kdeco,” říká pan Milan, který v Bille nakupuje dlouhodobě, avšak teď své nákupní chování přehodnocuje.

Naráží na skutečnost, že Billa prodávala naprosto plesnivou Schwarzwaldskou šunku, navíc ještě pod svou privátní značkou, kterou se snaží hodně tlačit kupředu. Přišla jí na to ale Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Z přední strany si toho nevšimnete, ale po otočení je jasno. / Foto: Potraviny na pranýři

Tohle se nesmí stávat

Ta také vše náležitě zaznamenala a obchodnímu řetězci dala takříkajíc “sežrat”. Ukázalo se, že plesnivé nebylo jen jedno balení, ale velká část z těch kontrolovaných. A když se podíváte na fotografie, jistě uznáte, že něco takového je nepřijatelné.

Čtěte také: Billa má problémy, zákazníci si stěžují. Obchod jako za socíku. A co teprve ten přebalenej hnus z Penamu

Šunky navíc byly vyskládány tak, aby plíseň nebyla vidět. Na přední straně produktu totiž viditelná nebyla. Ukázala se až po otočení balení a pohledu zezadu. To ovšem řada zákazníků neudělá a šunku si koupí. A pokud nejsou příliš pozorní, možná i zkonzumuje.

Zákazníkům, kteří uvedené balení zakoupili, doporučujeme zakoupený výrobek nekonzumovat a vrátit v kterékoli prodejně BILLA, a to i bez pokladního dokladu. Za způsobené komplikace se omlouváme,” doplnil obchod lakonicky na svém webu, aniž by například ujistil, že udělá vše pro to, aby se něco takového již nemohlo opakovat.

Foto: Shutterstock

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *