17/05/2024

Obchodní řetězec Billa si na letošní rok připravil skutečně velkou a pro něj zásadní akci. Došlo totiž ke změně vizuální identity značky i samotných prodejen, které by měly vypadat moderněji a více odpovídat tomu, že tento řetězec chce být vnímán jako prémiový. To jsou však jen hrátky marketérů. Zákazníci obvykle rychle prohlédnou, s čím mají v tom kterém obchodě co do činění.

Co se to tam prodává?

A zrovna na Bille nenechávají v poslední době nit suchou. Když se například řetězec snažil na svých sociálních sítích lákat na velikonoční nabídku, docela to schytal. “Poté co se přestaly prodávat výrobky Opavie to v oddělení pro nás mlsouny vypadá dost žalostně respektive jako bych se vrátil v čase do socíku. Pár druhů roztahaných po co nejdelší ploše a výběr minimální,” napsal jeden ze zákazníků, kterému se dostalo obligátní omluvy s tím, že jeho stížnost bude předána zodpovědným osobám. Pochopitelně se nestane vůbec nic.

To ovšem zdaleka nebylo všechno. K omezení sortimentu totiž podle všeho došlo i na jiných úsecích a zákazníkům se to přestává líbit. “Stejně tak u pečiva, dřív byl daleko větší výběr i od lokálních výrobců, jejichž pečivo je mnohdy daleko lepší než ty hnusy z Penamu,” stěžuje si dále zákazník. “Když jsem koupil v Bille ten hnus z Penamu, který měl mít ještě 4 dny minimální trvanlivost tak na mě působil dojmem, jakoby byl byl přebalenej s natištěným novým datumem.

Pravdou je, že na nejrůznější výrobky pekáren Penam si zákazníci stěžují dlouhodobě, a to nejen v obchodním řetězci Billa. Jde například i o balené výrobky, kdy se to na internetu jen hemží nejrůznějšími záznamy o tom, jak moc jsou šizené například na náplni. Je velkou otázkou, proč tyto velké řetězce podobné zboží stále odebírají a snaží se ho lidem prodávat. Například v Německu nebo Polsku by něco takového v žádném případě neobstálo.

Už toho bylo dost

Za ty prachy co to stojí se to nehodí. Prostě celkově jde Billa k horšímu a chodím tam už podstatně míň než dřív,” uzavírá svou kritiku Billy a jejích dodavatelů zákazník. Jde o poměrně drtivou obžalobu obchodu, který se snaží působit výrazně lépe, než jaký ve skutečnosti je. Přitom je tu evidentně prostor pro obchodníka, který by se soustředil na vysokou kvalitu produktů, za něž Češi dnes už neváhají zaplatit.

Čtěte také: Oblíbený český obchod definitivně končí. Fungoval tu desítky let. Nikdy tam už ale nenakoupíte

Billa má navíc v poslední době potíže i se závadností potravin, jak poměrně často upozorňuje Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Naposledy například prodávala na první pohled plesnivou šunku, což se rovněž setkalo s velkou nelibostí zákazníků.

Foto: Shutterstock

1 názor u článku “Billa má problémy, zákazníci si stěžují. Obchod jako za socíku. A co teprve ten přebalenej hnus z Penamu

  1. Pan TRICATEL(Křidílko nebo stehýnko? ), Českého potravinářského byznysu? Překvapí jeho kvalita ještě někoho?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *