
V některých případech se lidé stále mohou přesvědčit o tom, jak výhodné je mít při sobě i nějakou tu hotovost, a nikoliv pouze platební karty, které jsou dnes naprostým standardem.
Lidé byli nemile překvapeni
Když má ovšem nějaká banka výpadek, může se stát, že se ke svým penězům jednoduše nedostanete. Přesvědčili se o tom i klienti ČSOB, jež 14. února zaznamenala velké výpadky svých služeb.
“V tuto chvíli mohou být některé naše výběrové a vkladové služby pro klienty nedostupné, intenzivně pracujeme na jejich zprovoznění. Za veškeré komplikace se omlouváme,” informovala banka na svých sociálních sítích.

Jak k tomu došlo?
Lidé se tedy nemohli přihlásit do internetového či mobilního bankovnictví, aby si zde zadali své platby, ovšem to zdaleka nebylo všechno. Nefungovaly ani výběry hotovosti z bankomatů, což může být ještě větší nepříjemnost, pokud nemůžete zaplatit ani kartou.
Banka po několika hodinách svůj výpadek vyřešila a ujistila klienty o tom, že jejich peníze nebyly v ohrožení. Je však zvláštní, že nepopsala přesné důvody takového výpadku. Nabízí se totiž, zda nešlo o nějaký útok, který bezpečnostní systémy banky jednoduše nezachytily.
Foto: Shutterstock, zdroje: ČSOB provozní informace