Jeden by řekl, že když už bude Prima po posledních propadácích v rámci seriálů i vlastních pořadů uvádět nějakou tu novinku, dá si na tom pořádně záležet. Jak se ale ukazuje, v této televizi to aktuálně nefunguje, jak by mělo, a produkuje tak jeden průšvih za druhým.
Co to předvedli?
Televize Prima do svého letního programového schématu zařadila pořad Kdo se ptá?, od kterého si slibovala návrat k zajímavým číslům sledovanosti. Moderátorem se stal Martin Dejdar, což někteří hodnotili pozitivně, ale jak se ukazuje, nebyla to úplně správná volba.
Novinka totiž dokonale propadla. První díl sledovalo pouhých 319 tisíc diváků, což je opravdu málo, jelikož u dalších dílů se dá očekávat sestupná tendence. Ti, kdo se dívali, potom pořad doslova strhali na serveru ČSFD, kde aktuálně drží rekordně nízké hodnocení v podobě 5,7 %. Jak vidno, něco tak hrozného v tuzemských televizích jen tak k vidění není.
“Tak toto je opravdu skvost TV zábavy. Nezbývá než zatleskat Primě za tento mistrovský tah. Angažovat trapáka Dejdara, aby “moderoval” soutěž, která má tak nízkou hladinu zábavnosti a obtížnosti otázek, že i neúspěšný absolvent zvláštní školy by tu exceloval,” uvedl na ČSFD jeden z nespokojených diváků.
Takhle to dál nejde
Další už tady vidí mnohem hlubší problém, který televize Prima podle všeho má. Nedaří se jí totiž vymýšlet kvalitní formáty, o které by měli diváci zájem. “Prima zařadila zpátečku a šlápla na plyn. S takovou brzy dotelevizuje. Jedno strašné dramaturgické rozhodnutí za druhým,” napsal další z diváků.
Čtěte také: TV Nova se otřásá v základech. Diváci se bouří, přijdou o oblíbené moderátory
Je třeba říct, že nejde o zdaleka první nepovedený počin této televize v poslední době. Stačí jen zmínit seriály Eliška a Damián, Zalez do spacáku nebo Lež na pláži. Doslova vyhořel také návrat Zdeňka Pohlreicha na obrazovky, kdy jeho show Česko na grilu prakticky nikdo nesledoval.
Foto: TV Prima
Prima nejhorší televize reklamy víc jak vysílacím pořadem opakující se v jednom pořadu třeba 5x
Největší průšvih Primy je znemožnění přetáčení reklamy na streamu. Jak se dalo očekávat, lidé přešli k sledování jiných stanic a už se na Primu nevrátí.