
Česká republika se zcela zjevně stává velmi atraktivní destinací pro zahraniční hráče, kteří zde otevírají jednu novou franšízu za druhou. Jen v tomto roce by do Česka mělo vstoupit hned několik významných hráčů v segmentu stravování.
Novinka ve stravování
Jedním z nich je také společnost Sushi Circle, která pochází původem z Německa, kde provozuje celkem 300 poboček. Je přitom zajímavé, že Česká republika je jednou z prvních zemí, kam expanduje a vůbec první ve středoevropském regionu.
Dalším specifikem je, že Sushi Circle bude v Česku spolupracovat s Kauflandem, v rámci jehož obchodních domů své stánky a kiosky otevře. První z nich bude v prodejnách tohoto řetězce v pražské Michli a také na Jarově.
Jak už název nového konceptu napovídá, půjde o asijskou, respektive japonskou gastronomii. Jsou to kiosky, kde si zákazníci mohou každý den koupit autentická japonská jídla připravená z čerstvých a prvotřídních surovin. Personál vám je připraví přímo na místě a dá vám je do praktických boxů. Takto si můžete koupit například nudlové či rýžové speciality, různý street food a samozřejmě také samotné sushi.

Dobrá kvalita, ale za jakou cenu?
“Český trh je pro nás zajímavý nejen blízkostí, ale také s ohledem na preference zákazníků, které se v posledních letech značně posunuly právě k novým gastronomickým zážitkům a rostoucí oblibě exotické kuchyně. Japonskou kuchyni konzumují 3 ze 4 Čechů, což je pro nás indikátor velkého potenciálu,” uvedla pro server Epřehledně.cz šéfka Sushi Circle na českém trhu Jana Örmä.
Čtěte také: KFC má velký průšvih. Češi se diví, co jim tento řetězec servíruje za blafy
Výhodou tohoto řetězce by měl být důraz právě na kvalitu potravin, která je nesrovnatelná s tím, co nabízejí běžné fastfoodové řetězce. Zde si pořídíte nutričně hodnotnější pokrm, který nebude nutně využívat nezdravého smažení. Na druhé straně bude důležité sledovat cenotvorbu, jelikož právě ta zřejmě rozhodne o tom, zda se tento koncept na tuzemském trhu uchytí, nebo nikoliv.
Foto: Shutterstock, Sushi Circle