Obchodní řetězce v České republice jdou s dobou a snaží se maximálně zpříjemnit zážitek z nakupování. Dejme teď stranou, že se lidé dost často bojí něco koupit, jelikož případů závadných potravin přibývá. Ale něco takového v marketingovém oddělení příliš neovlivní. Vzniká tu tak určitá dichotomie mezi tím, jak se obchody navenek tváří a tím, co se vám v nich reálně může přihodit.
Česko jako první
Pokud by šlo ale všechno podle ideálních představ, bylo by to krásné. Jednou z cest, jak toho dosáhnout, je mimo jiné i špičková mobilní aplikace, která by měla sloužit jako průvodce celým nákupním procesem a sloužit zákazníkům i doma. Něco takového z tuzemských řetězců ještě nikdo nevytvořil. Naopak, aplikace jsou často nepřehledné, v horším případě otravné a dokonce zbytečné.
Albert teď chce konečně vykročit správným směrem. Oznámil vznik aplikace, která bude fungovat na všech jeho trzích ve všech značkách obchodů, tedy nejen v Albertu, ale třeba i v Maxi, Alfa Beta, Delhaize nebo Mega Image. Pro tuzemského zákazníka je nicméně důležité, že Česko je v tomto ohledu první zemí, kde se aplikace představí.
Dostanete slušné výhody
Novinka je vytvářena tak, aby se do ní daly přidávat nové a nové funkce podle představ zákazníků. V základu nabídne opravdu kvalitní přehled veškerých produktů, které si můžete v Albertu koupit. Dále potom oceníte příjemnější proces placení. Díky aplikaci budete moci čerpat také řadu výhod, a to i těch cenových. Často vám budou ušity přímo na míru. Jistě uznáte, že od dob letákových jde o velkou změnu.
Čtěte také: Albert v Česku hledá zaměstnance. Podivný bonus vyvolal mezi Čechy velké vášně. Co si to dovolují?
Každopádně by to chtělo, aby obchodní řetězce na svých digitálních službách konečně zapracovaly a nepředstavovaly každý rok nové řešení. V tom se lidé potom akorát ztrácí a nechtějí už něco takového používat. Snad tedy Albert v tomto ohledu ukáže nový standard, jak to dělat.
Foto: Shutterstock