Online supermarket Rohlík nás opět překvapuje svou expanzí, která nyní zasáhne 250 nových měst včetně regionů, které doposud neměly přístup k podobným službám. Ostravsko a celý Moravskoslezský kraj jsou novými destinacemi, kam Rohlík rozšiřuje své služby, přičemž se zaměřuje na poskytování kvalitních lokálních produktů.
Rychlejší doručování v Moravskoslezském kraji
S novým distribučním centrem v Ostravě, které je pátým skladem společnosti v Česku, Rohlík nabízí rychlejší doručování v Moravskoslezském kraji. Klienti nyní mohou využívat 15 minutová doručovací okna a expresní dodávky během 60 minut od objednání. Standardní doba doručení byla zkrácena na 3 hodiny.
To umožní Rohlíku doručovat více než pět tisíc objednávek denně. Martin Beháň, ředitel společnosti Rohlík, sdělil, že tempo růstu v Moravskoslezském kraji představuje dvouciferné procento, s plány na další 20% zrychlení na celorepublikové úrovni.
S přesunem objednávek z Brna do Ostravy se otevírají nové oblasti pro zavážení, a to nejen v Moravskoslezském kraji, ale také v Litomyšli, Poličce, České Třebové, Pelhřimově, Dačicích, Jemnici, Moravských Budějovicích, Šumperku, Zábřehu, Lanškrounu, Bystřici nad Pernštejnem a jejich okolí.
Spolupráce s místními farmáři
Tato expanze není jen o geografickém rozšíření, ale také o posílení spolupráce se místními producenty a farmáři. Rohlík aktivně vyhledal lokální dodavatele, jako Beskydský pivovárek, Croissant House nebo řeznictví U Bobra, a začlenil jejich produkty do své nabídky. Tímto způsobem podporuje místní ekonomiku a zdůrazňuje významnost lokální produkce.
Dostupnější pro téměř celou ČR
S těmito novými kroky se Rohlík stává ještě dostupnějším pro téměř celou Českou republiku, slibujíc kvalitní a čerstvé produkty s rychlým doručením. Soutěž v oblasti online prodeje potravin tak nabývá na intenzitě, což přináší klientům více možností a lepší služby.
Rohlík zároveň podporuje svou expanzi marketingově. Pro klienty v nově otevřených regionech připravuje každý týden slevy, speciální akce a další novinky, a to až do Vánoc.
Kritika vyšších cen
Ačkoliv se samotnou službou, kterou Rohlík poskytuje, jsou lidé obvykle velmi spokojeni, mnozí, a to i jeho stávající zákazníci, kritizují vysoké ceny potravin. “V poslední době už to opravdu přehánějí, začala jsem tam objednávat o dost méně,” říká paní Marcela z Prahy, která dříve přes Rohlík řešila veškeré své nákupy, ale teď už od toho ustupuje a pomalu se vrací do kamenných obchodů, případně využívá konkurenční služby. “Třeba Tesco není tak příjemné, ale potraviny má o něco levnější,” vysvětluje svůj pohled na věc.
Pravdou je, že v českých obchodech jsou obecně drahé potraviny, ovšem Rohlík má na řadě z nich ještě vyšší přirážku, což je na druhou stranu, vzhledem k povaze služby, pochopitelné. Ne pro každého je to ale finančně udržitelné. Někdy má ceny třeba i srovnatelné, ale nenabízí zdaleka tolik akcí, které jsou v běžných obchodech velmi časté.