Anketa o nejméně oblíbeného hráče české ligy skončila fiaskem

By @el_loko74 – Own work, CC BY 4.0, zdroj: Wikipedia Commons

Internetový portál Livesport.cz pravidelně informuje nejen české fanoušky o sportovních výsledcích v širokém spektru různých odvětví, zároveň také poskytuje online přenosy. Nedávnou anketou na téma “Nejméně oblíbený hráč tuzemského fotbalového prostředí” však příliš plusových bodů nezískal. Lidé se ke kontroverznímu nápadu i zvolené sestavě hráčů vyjadřovali hodně negativně a společnost proto soutěž rozdělenou do klasického pavouka raději přerušila hned v zárodku. Výsledek netradičního souboje by přitom mnohé diskutéry nepochybně zajímal.

Zajímavý nápad se naprosto minul účinkem

Společnost Liversport.cz přišla s poměrně zajímavým nápadem. Několik hráčů působících v českém fotbalovém prostředí rozdělila do dvojic a umístila ve tvaru tradičního pavouka na sociální sítě, načež fanoušky nechala hlasovat o titulu nejméně populárního plejera. Výběr šestnácti nenáviděných mužů se samozřejmě nemohl obejít bez plzeňských opor Davida Limberského a Tomáše Chorého, letenského šikuly Guélora Kangy či jeho dnes už bývalého spoluhráče Martina Frýdka, Tomáše Smoly, Pavla Zavadila, Tomáše Malinského, Jana Kuchty, Jana Chramosty, Vladimíra Coufala, Jakuba Řezníčka, Václava Pilaře, Romana Potočného, Admira Ljevakoviče, Milana Petržely a pochopitelně také čerstvého důchodce Milana Baroše.

Jelikož Fortuna liga došla svému konci a jednotlivé týmy už se konečně mohou věnovat zkrácené přípravě, brali představitelé Liversportu výše zmíněnou anketu jako lehké odreagování předtím, než se ozubená kolečka opět rozběhnou. V případě mnoha nespokojených fanoušků se ale pořádně přepočítali. Většina internetových diskutujících se na Twitteru vyjádřila negativně. Společnost takové velikost podle nich nemá zapotřebí zesměšňovat některé borce a snížit se tak na úroveň některých fandovských fór. Další účastníci pak kritizovali zvolenou sestavu, jelikož by si na seznamu “nechtěných” přáli vidět úplně jiná jména. Není proto divu, že firma anketu raději stáhla a my se proto nedozvěděli výsledek ani jednoho z předložených “klání”.

Následovala omluva a také sypání popela na hlavu

Ačkoli se správci profilu snažili anketu vehementně hájit s tím, že vyvolávání emocí ke sportu jednoznačně patří a pokud by tomu tak nebylo, lidé jej vůbec nesledují, argumentační válku nakonec prohráli. Nezbývalo tedy nic jiného, než kontroverzní soutěž odpískat, přiznat neúspěch a zároveň se poučit pro příště. I když negativní reakce diskutujících opravdu převažovaly, našly i takové, které nápad naopak hájily. Jeden z účastníků poměrně rozsáhlého vlákna kupříkladu napsal, že s koronavirovou krizí společnost zřejmě opustily také smysl pro humor a nadhled.

David Břach

Rád pracuji s informacemi a ještě raději se o ně podělím.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.